- אוקטובר 29, 2023
- אדיר מויאל
- סוגי שליחויות
שליחויות לעורכי דין הן שליחויות פופולריות בישראל. אתם מחפשים שליחויות לעורכי דין? אנחנו כאן כדי לעזור לכם בתהליך המשפטי המורכב. האמת היא שהעולם המשפטי מלא באתגרים, אבל אנחנו מבינים את הדרישות והדאגות של עורכי הדין. עבודתנו המדויקת, המהירה והמקצועית מביאה לנו שבחים מכלל הלקוחות. אנחנו משלבים שליחויות משפטיות בין שאר סוגי השליחויות הניתנים בחברתנו. השליחים שלנו יודעים להתאים את עצמם לדרישתם של עורכי הדין. התקשרו אלינו היום ותבינו למה אנחנו הבחירה המובהקת של עורכי הדין.
שליחויות לעורכי דין עושים רק עם ג’ינג’ו משלוחים ומורידים את הדאגות למשלוחים מהכתפיים שלכם
שליחויות לעורכי דין הן שליחויות מבוקשות מאוד בישראל. אנחנו ממליצים לבחון את שירותי המשלוחים שלנו המיוחדים לעורכי דין. אנו מבינים את הצורך המיוחד של עורכי הדין לשלוח מסמכים ותיקי משפט באופן מהיר, בטוח ואמין. בעזרת שירות המשלוחים שלנו, תוכלו להיות בטוחים שהמסמכים שלכם ישלחו באופן מאובטח ובהתאם לדרישות. אנו מתחייבים לאמצעי העברה מהיר ובטוח, כדי לוודא שהמשלוח יתבצע במהירות ובדיוק. מתחייבים לעמוד בתאריכי המשלוח הנדרשים ובמידת האפשר, נעדיף את הדרכים החדשניות ביותר לשליחת המסמכים שלכם.
מבצע שליחויות לעורכי דין!
- המחירים המשתלמים ביותר בארץ
- שעות פעילות המוקד מורחבות לנוחיותכם
- ניתן לשלוח חבילה ללא הגבלת משקל או גודל
- שילוח משלוחים לכל חלקי הארץ ללא יוצא מן הכלל
- מבחר אפשרויות תשלום בדיגיטל
- מוקד מענה אנושי בוואטסאפ ובפון
- שירות דיגיטלי נוח לתמיכה ומעקב לכל המשלוחים
- שירות משלוחים בהתאמה לפי צרכי הלקוח

משלוחים לעורכי דין והמצב בשטח
שליחויות לעורכי דין הפכו להיות נפוצות בשנים האחרונות. אמנם עבודתם של עורכי הדין מתמקדת בעיקר בפגישות עם לקוחות או בדיונים בבתי המשפט השונים, רבים אינם יודעים כי חלק נכבד מעבודת עורכי הדין היא לשלוח מסמכים ודברי דואר הן ללקוחות והן למשרדי ממשלה. בשנים האחרונות חברות שליחויות רבות ראו את הפוטנציאל שיש בשליחות לעורכי הדין. קמה דרישה לשליחויות גם מצד עורכי הדין. עורכי הדין מצאו את עצמם עומדים בפני אתגר כאשר הם נדרשו להעביר מסמכים חשובים בדחיפות, וחיפשו נואשות חברת שליחויות או שליח פרטי שיוכל להעביר את אותם המסמכים אל היעד במהירות ויעילות.
הייחודיות של שירותי שליח למשרד עורכי דין
שירות שליח למשרד עורכי דין אינו דומה לשום שליחות רגילה שחברת השליחויות התנסתה בה בעבר, וגם לא כל חברות השליחויות מעניקות שירות שליחויות לעורכי דין. אם יבקשו מחברת השליחויות להגדיר את סוג השליחות הייחודי במספר מילים, חברת השליחויות תגדיר את השליחות כמסירה משפטית, מושג שרווח בתחום זה. דבר הדואר צריך להגיע אל הנמען לא רק במהירות אלא גם לידיו של הנמען והוא צריך לחתום על המסמך. הצורך בהחתמת הלקוח הופך את השליחות לקשה אף יותר. בנוסף לכך אסור לטעות בשם הנמען או בכתובת שלו ועל השליח לוודא מראש כי הוא מביא את דבר הדואר לאדם הנכון. מדובר במקרים שהנמענים אינם מעוניינים לקבל את דבר הדואר והמשימה הופכת למורכבת ביותר.
3 סוגי משלוחים לעורכי דין
על פי הצרכים הייחודיים של הענף ניתן לחלק אותן למספר סוגים:
- מסירה משפטית – הסוג הראשון של השליחות שמתבצעת על ידי שליח למשרד לעורכי דין היא מסירה משפטית. מסירה משפטית היא שליחות חד פעמית ממשרד עורך הדין אל הלקוח. על פי החוק היבש על השליח לנסות למסור את דבר הדואר אל הנמען לכל היותר עד שלוש פעמים. אם השליח הגיע אל כתובת הנתבע והוא אינו נמצא בבית על השליח להגיע עוד פעמיים נוספות בשעות שונות ולנסות למסור את דבר הדואר לפי הכללים של מסירה משפטית.
- העברת מסמכים לבית המשפט – הסוג השני של השליחות שלה זקוקים עורכי הדין היא העברת מסמכים שונים לבתי המשפט. המסמכים שבהם מדובר מגוונים וניתן למנות בתוכם: פתיחת תיקים, הגשת חומרים משפטיים, רישום חברות וגם החתמת מסמכים של גופי ממשלה גדולים כמו הוצאה לפועל או ביטוח לאומי.
- שירותי משלוח מהירים – שליחויות לעורכי דין מתאפיינות בשירותי משלוח מהיר בארץ מהיום להיום ובדחיפות רבה לעיתים תוך מספר שעות על ידי שליח למשרד עורכי דין מיומן ויעיל.
למה עורכי דין משתמשים בחברת שליחויות ולא בדואר ישראל?
דואר ישראל אינו יכול לעמוד בדרישות של השליחות הייחודי לעורכי דין. דואר ישראל אינו מהיר ולוקח לעיתים מספר שבועות עד שמגיע דבר דואר לנמען. עורך הדין אינו יכול לאפשר קבלת מסמכים תוך שבועות או לסמוך על הדואר בשליחות רגישה זו. זמן המסירה הוא קריטי ביותר, מדובר על מועד ההתחלה של תהליכים משפטיים שלזמן מסירת המסמכים יש השפעה על היתכנות המשפט. לעיתים יש למסור את הדואר בשעות הלילה המאוחרות ולא תמיד דואר ישראל זמין לכך. שירות משלוחים בלילה יכול לעלות יקר מידי ולא משתלם לטווח הרחוק. חשוב לדאוג למסירה מיידית של המסמכים וגם שדבר הדואר לא יעבור ידיים רבות. התהליך שעובר דבר דואר בדואר ישראל כולל מיון ואז הפצה ולעיתים יכולים לעבור מספר שעות או ימים עד למיון דבר הדואר. עורכי דין רבים ראו כי דואר ישראל אינו עומד בלחצים ומעכב אותם ואת הלקוחות, ולכן לא נותרה ברירה אלא להיעזר בשליח למשרד עורכי דין שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
הכללים לבחירת חברת שליחויות לעורכי דין
לא תמיד כולם מודעים לדגשים שיש לשים לב אליהם כאשר בוחרים חברת שליחויות משפטיות.
- מהירות – בשליחות משפטית המהירות היא הפרמטר הראשון שצריך לבדוק. חשוב לבחור חברת משלוחים שיש לה אפשרות למסור את הפריטים במהירות האפשרית, במקרים רבים מהיום להיום או משלוחים מהיום למחר. גם כאשר זמן המסירה לא קריטי, עורכי הדין ירצו להיות בטוחים כי קיימת אופציה לבצע שליחות דחופה.
- אחריות – בשליחויות משפטיות יש אחריות רבה להגעת המסמכים ודברי הדואר במהירות האפשרית. צריך לבחור חברה שנותנת תחושה שהמסמכים בידיים טובות ושחברת המשלוחים תעשה את כל המאמץ האפשרי על מנת למסור את המסמכים בזמן.
- טכנולוגיה מתקדמת – כיום חברות שליחויות רבות משתמשות בטכנולוגיה להזמנה ומעקב אחר המשלוחים. טכנולוגיה זו מאיצה את המהירות שבה המשלוחים נמסרים ולכן חשוב לוודא מראש אם לחברת השליחויות יש את הכלים הטכנולוגיים הללו.
- תהליך חיוב הלקוחות – התמחור הוא נושא חשוב בתהליך השילוח של המשלוחים. משלוח חבילות בארץ מחירים של שליחויות משפטיות הוא גבוה משליחויות אחרות. חשוב מראש להבין את הפרמטרים שבהם חברת השליחויות משתמשת בשביל לתמחר את השליחות כאשר ישנם גורמים קבועים כמו סוג השליחות מרחק ועוד. יש לקבל קבלה מדויקת עם פירוט על מחיר השליחות.
- מענה מקיף – יש לחפש חברת שליחויות שיכולה לתת מענה מקיף הכולל קווי חלוקה מצפון עד דרום, צוות שליחים מנוסה ואיכותי, כמות גדולה של כלי רכב כולל אופניים חשמליים, אופנועים וקטנועים וכן מעקב אחר ההזמנות. מדובר על מערך מורכב וקשה לתפעול ולכן בחירה של חברת שליחויות לעורכי דין אינה פשוטה וקלה.
שליח למשרד עורך דין חובת המציאות
שליח למשרד עורכי דין הוא חלק בלתי נפרד מעבודתם של עורכי דין. עורכי הדין אינם נמצאים רק בבתי המשפט או עסוקים בפגישות חשובות, הם מתעסקים עם ניירת חשובה הזקוקה להעברה מהירה לנמענים. עורכי דין ששלחו את הניירת בעצמם הבינו כי המשלוח גוזל מזמנם, והם נאלצים לוותר על לקוחות בשביל שדברי הדואר יגיעו בזמן. השליח עושה במקומם את העבודה הקשה ועורכי הדין בטוחים כי הלקוחות והנתבעים מקבלים את המסמכים, והתהליכים המשפטיים יכולים להתחיל בזמן וללא עיכוב. יחד עם זאת לא כל חברת שליחויות מבצעת שליחות משפטית וישנם פרמטרים רבים לבחירה של חברת שליחויות משפטיות.
משלוחים לעורכי דין ושליחות משפטית
אחת מסוגי השליחויות לעורכי דין היא שליחות משפטית. רבים נוטים לחשוב כי חברות השליחויות מעבירות בעיקר משלוחים שבהם בגדים או מוצרים אחרים. פעמים רבות נדרשת חברת שליחויות להעביר גם מסמכים משפטיים סודיים לעורכי דין אחרים, לנתבעים או אפילו למשרדי ממשלה וגופים משפטיים.
מי זקוק לשליח בשליחות משפטית?
שירותי שליחות משפטית יכולים להתאים למגוון רחב של אנשים ועסקים. מתי שיש לך צורך להעביר מסמכים משפטיים בדיוק ובמהירות, או כאשר אתה זקוק לאדם במיוחד שיבצע את השליחות במקצועיות, אתה יכול להשתמש בשליחויות משפטיות או משלוחים לעסקים. עסקים גדולים במיוחד שפעמים רבות נתקלים בצורך למסור מסמכים משפטיים שונים באמצעות משרד עורכי הדין, ישתמשו בישרות השליחות המשפטית לא רק במשרד עורכי דין וחברות משתמשים בשירות שליחויות משפטיות אלא גם אדם פרטי שיש לו סכסוך עם אדם שני, יכול לשלוח כתב תביעה באמצעות שליח שליחויות פרטיות. גופים ממשלתיים רבים כמו המשטרה ומשרדים שונים נאלצים לשלוח תביעות משפטיות לחייבים שונים. גם המשרדים הממשלתיים ישתמשו בשירות שליחויות משפטיות. מבין כל הלקוחות של השליחויות המשפטיות, הלקוחות העיקריים של שירות משלוחים משפטיים הם עורכי הדין השולחים מידי יום מסמכים רבים.
פרמטרים לביצוע נכון של משלוחים
כפי שניתן לראות מדובר בסוגי שליחויות חשובות מאוד שיש להן השלכות ארוכות טווח. ישנם שני פרמטרים שחשוב להכיר לביצוע נכון של שליחויות לעורכי דין והם שליחים מיומנים וצי רכבים. כוח האדם של חברת השליחויות הוא הגורם האנושי והחשוב ביותר לביצוע נכון של שליחויות לעורכי דין. שליחים מיומנים נדרשים להכיר את התחום לשמור על סודיות רבה ולהגיע בזמן אל הלקוח. הפרמטר השני וחשוב לא פחות הוא כלי רכב מתאימים למשלוחים. מסמכים משפטים הם שליחויות קטנות, ולכן אין צורך ברוב המקרים להעמיס אותם על רכב, קטנוע יתאים לביצוע המשלוח. רכבים פרטיים יתאימו למשלוחים גדולים יותר שלא מתאימים לאופנועים, כמו כן משאיות מתאימות לשינוע משלוחים גדולים. חשוב מאוד לבחור חברת שליחויות לעסקים קטנים שמעסיקה שליח על אחד מכלי הרכב שהוזכרו לעיל. חשוב לוודא שיש לחברת המשלוחים מלאי גדול של רכבים במקרים שיש צורך למסור במהירות את המסמכים ללקוחות עם שליחויות ברכב. צי רכבים ושליחים מיומנים הם פרמטרים חשובים לביצוע נכון של כל שליחות, אבל במיוחד של שליחויות משפטיות שהמהירות היא פרמטר קריטי שיש לו השפעות ארוכות טווח. שני הפרמטרים יחדיו משפיעים על היעילות של משרד עורכי הדין אל מול הלקוחות.
שליח למשרד עורכי דין תכונות נדרשות
ככל לא כל אחד יכול להיות שליח בחברת שליחויות, בפרט בשליחויות משפטיות, לשליחויות המשפטיות יש מאפיינים מיוחדים.
שליח שמבצע שליחויות משפטיות צריך להיות בעל התכונות הבאות:
- רישיון על אופנוע או קטנוע – לשליח צריך להיות רישיון על רכב דו גלגלי מסיבות רבות. מדובר על כלי רכב מהיר במיוחד שיכול לעקוף את פקקי התנועה במקרה הצורך. שליחויות משפטיות הן לרוב מסמכים ודברי דואר שלא תופסים מקום רב ולכן אין צורך ברכב ויותר משתלם לבצע את השליחות עם אופנוע.
- מוסר עבודה – התכונה השנייה שצריך להיות לשליח היא מוסר עבודה. מכיוון שמדובר בסוגי שליחויות שחייבים למסור אותם בזמן, יש צורך בשליח שמגיע לעבודה בכל בוקר וזמין לעבודה קשה ותובענית. השליח צריך להיות זמין מעכשיו לעכשיו ולדעת להתייעל כראוי עם הזמן על מנת למסור את המשלוחים בזמן.
- ידע בשליחות משפטית – השליח צריך להכיר היטב את כל הנושא של שליחות משפטית, את הכללים השונים של מסירה משפטית כך שבית המשפט יכיר בכך לתחילת התהליך המשפטי.
- ראש גדול – שליח מיומן יכול למסור את המשלוחים במהירות ויודע להתנהל היטב במצבים של אי ודאות. שליח שלמרות המאמצים שלו הוא רואה שלא מצליח להגיע בזמן יוכל ליצור קשר עם חברת המשלוחים על מנת למצוא פתרון ראוי למצב.
הכירו את 5 הטיפים לשליח למשרד עורכי דין
חשוב מאד כי יהיה שליח קבוע שאחראי על השליחויות השונות למשרד עורך הדין. לשליח קבוע יש יתרונות רבים, הוא מכיר את הדרישות של המשרד ואת הלקוחות הקבועים, ויוכל לבצע עבודה מהירה ויסודית יותר.
הנה כמה טיפים לשליח שעובד עם משרד עורכי דין:
- סדר איסוף ברור מול השליח – כל משרד עורכי דין צריך לשלוח מידי יום כמויות גדולות של דברי דואר בכל הארץ ולעיתים גם לאילת. ולכן כדאי שהשליח הקבוע יגיע למשרד בשעה קבועה יאסוף את כל דברי הדואר וישלח אותם עוד באותו היום. אם אין צורך באיסוף יום יומי יש לקבוע יום אחד בשבוע בו השליח יגיע למשרד ויבצע את הפעולות הנדרשות.
- משלוחים דחופים במיוחד – השליח הקבוע הוא שליח שכולו פנוי לדרישות משרד עורכי הדין. על השליח להיות זמין בכל עת למגוון רחב של שליחויות לעורכי דין שמטילים עליו. אם יש צורך דחוף למשרד עורכי הדין הם יוכלו להיות בטוחים כי השליח זמין ופנוי לשליחות גם אם מדובר על משלוחים מאילת.
- אמינות – בשליחויות משפטיות מדובר על מסמכים בעלי רגישות וסודיות ולכן חשוב שמשרד עורכי הדין יערכו בדיקות שונות לשליח על מנת לבחון את האמינות והיושר שלו. כך עורכי הדין יוכלו להיות בטוחים כי המסמכים נמצאים בידיים הנכונות.
- אימות הזהות של בעל החבילה – כחלק משליחות משפטית על השליח לאמת את זהותו של בעל החבילה לפני המסירה של המשלוח או דבר הדואר. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בדיני משפחה או בתביעות נזיקין בהן מסירת מידע לאדם לא נכון יכולה לפגוע בלקוחות.
- אישורי מסירה – עוד נושא חשוב שיש להקפיד עליו על השליח להביא אל משרד עורכי הדין את אישורי המסירה שהנמען חתם. אישור המסירה מאשר שהנמען קיבל את המסמך. מסמך אישור המסירה הוא מסמך הכרחי בתהליך המשפטי.
שליח למשרד עורכי דין מקל על העבודה
שליח למשרד עורכי דין מבצע מגוון רחב של שליחויות לעורכי דין. השליח גורם לעבודת עורכי הדין להיות יעילה ומהירה יותר, עורכי הדין שקטים ורגועים כאשר הם יודעים כי העבודה השוטפת נמצאת בידיו של שליח אמין, נאמן ושומר סוד. שליח יכול להעניק שירות נפלא גם במקרי קיצון. השליח הוא הפנים של משרד עורכי הדין והבחירה בו אינה פשוטה וקלה ויכולה להשפיע על עבודתם של עורכי הדין. עורכי דין מייצגים מגוון רחב של לקוחות פרטיים ועסקיים כמו כן חנויות אונליין. שליחויות לחנויות אונליין ממשרדי עורכי דין חשוב לא פחות, חנויות אונליין הם עסקים מן המניין ולכן מגיע להן שירות עריכת דין במקרה הצורך.
שליחויות לעורכי דין – חשיבות השליחות לעורכי הדין
עבודתם השוטפת של עורכי הדין, תלויה רבות במסמכים אשר עליהם להעביר ליעדים השונים. ישנם חומרים שיש להעביר אל בתי המשפט או חומרים סודיים במשלוח חבילות ומעטפות. השליחות חייבת להתבצע באופן מתוזמן, מדויק ומאובטח, כך שעורכי הדין בוחרים בקפידה חברה אשר מתמחה בביצוע שליחויות לעורכי דין. רק בשל הסיבה, כי מסירות משפטיות יש להעביר באופן אישי לביתו או לידיו של הנמען ללא טעות ובפרק זמן מהיר, מחייבת את החברה באחריות, דיוק ולוגיסטיקה מתקדמת. יש למצוא חברת שליחויות, אשר מספקת מעטפת שירותים שתהיה יעילה ורחבה. בין השירותים אשר מעניקות חברות המתמחות בשליחויות משפטיות עבור עורכי דין, ניתן למצוא: העברת מסמכים לביהמ"ש פתיחת תיקים רישום חברות ומשכונות החתמת מסמכים וטפסים בהוצאה לפועל איתור חייבים חברות המתמחות בשירות מסירה משפטית, חייבת לבצע בין היתר משלוחים עם רכב, כאשר שירותים אלה צריכים להתבצע בשירות שליחויות מהיום להיום ולא בשירות שליחויות מהיום למחר, כאשר במקרים רבים, זה עשוי להיות גם באופן בלתי מתוכנן, כאשר חברת השליחויות צריכה לעמוד בזמנים. ישנם מסמכים רבים, הנדרשים למסירה מטעם עורכי הדין כמו למשל, איסוף מסמכים, מסירתם והחתמתם בלשכת רישום המקרקעין (טאבו), איסוף מסמכים וחתימתם ברשם החברות וכן, איסוף מסמכים, מסירתם והחתמתם אצל כונס הנכסים, האפוטרופוס הכללי לבית המשפט, רשויות המס ועוד. שירותי שליחויות משפטיות, חוסכות זמן ועבודה יקר, כאשר הם מספקים את העבודה הקשה, אשר כוללת נסיעות, עמידה בתורים וכן, הגשת מסמכים שונים. עבודה זו היא רגישה במיוחד, כאשר השליח חייב להיות מקצועי ומהימן. שליחים אלה, נשלחים על ידי חברת שליחויות מקצועית, אשר מתמחה בשליחויות משפטיות המיועדות לרוב לציבור עורכי הדין.
מדוע עורכי הדין משתמשים בשירות משלוחים באופן פרטי ולא באמצעות דואר ישראל?
בגלל ההגדרה של שליחויות לעורכי דין, הם אלו ששירותי דואר ישראל, אינם מספיקים לבצע אותן, בשל הביטחון והדיוק הרב בהם מבחינת הזמנים ויעילות השירות. כמו כן, החבילות אינן עוברות הרבה ידיים והשליח, הוא זה שיהיה אחראי על איסוף החבילות והעברתן ליעד בזמן הקצר ובהתאם לדחיפות של המשלוח וההסכם החתום על ידי עורכי הדין. ישנן שליחויות, אשר חייבות להתבצע באותו היום עבור עורכי הדין והכוונה היא אל שירות משלוח אקספרס, שליחויות מהיום להיום, או שליחויות מהיום למחר. חברות שליחויות מהיום להיום המספקת שירותי שליחויות עבור עורכי הדין, דואגת כי שליחיה המיומנים, יחתמו על אמנת השירות ויהיו מחויבים בשמירת סודיות, תוך הקפדה של מסירת המסמכים על פי מה שקבוע בחוק. יש להחתים את בעלי התפקידים במשרדים השונים על המסמכים המשפטיים, על פי הנחייתם של עורכי הדין. קיימת חשיבות רבה למהירות שבה מבצעים את השליחויות עבו משרדי עורכי דין. שליחויות אלה, קשורות לדיונים בבית המשפט, כאשר התאריך של הדיונים הללו נקבע מראש. גם בשל ראיות הקשורות למסמכים אלה, חשוב מאוד שהמסמכים יגיעו על מנת לנהל את הדיונים בבית המשפט ולכן גם לפעמים יהיה צורך בחברה אשר מספקת שירותי משלוחים 24 שעות. יש לדאוג למסירה האישית של כל מסמך משפטי ולהעניק שירות ברמה גבוהה, בכדי לייצג באופן הולם את ציבור עורכי הדין, אשר משתמשים בשירותי שליחויות משפטיות. יש לדעת, כי לא רק האמינות הינה גורם מכריע בבחירה של שליחויות לעורכי דין, כי אם יש להקפיד ולבחור חברת שליחויות, אשר תהיה מקצועית וייצוגית. יש להבין, כי המוסדות השונים שאליהם יגיעו השליחים, רואים במערך השליחויות נציג מטעם משרדי עורכי הדין ואינן רואות בשליחים כגוף חיצוני. משרדי עורכי דין רבים, עובדים קשה, בכדי ליצור שם ומוניטין ולכן בחירה נכונה היא חשובה, היות וטעות קטנה מצד השליח עשויה להרוס את המאמצים הרבים שהשקיעו עורכי הדין על שמם הטוב.
בחירת חברת משלוחים העומדת בלחצי הבירוקרטיה
היות ומדובר על שליחויות שיש להעביר מסמכים רבים לרשויות, שליחים עשויים להיתקל בלא מעט בירוקרטיה. זו הסיבה שיש לבחור בחברת שליחויות לעורכי דין, אשר יודעת כיצד ניתן יהיה להתגבר על כל סוגי המכשולים הלוגיסטיים והתנגדויות או בעיות מהצד השני, כך שניתן יהיה למסור את המסמכים על פי דרישתם של עורכי הדין. יש לציין, כי לא כל חברות השליחויות יודעות למצוא את הפתרונות ההולמים במצבים של בירוקרטיה ולכן חברות רבות נסגרות בשל עובדה זו. יש לוודא, כי חברת השליחויות תכיר היטב את המוסדות השוני כגון: הפרקליטות, המשטרה לשכות ההוצאה לפועל, וכן שאר המוסדות הממשלתיים שיש להעביר להם מסמכים ממשרדי עורכי הדין. קיימות מסירות משפטיות, אשר על פי חוק, חייבות להגיע לכתובת הנמען 3 פעמים וכן, קיימים מסמכים מסוגים שונים שיש להגישם לבית המשפט וזו הסיבה כי חברת שליחויות לעורכי דין חייבת להכיר את כל סוגי השליחויות המשפטיות על בוריין.
חברת משלוחים אשר מתמחה בשירות מקצועי, אדיב ואמין
יש לוודא, כי חברת השליחויות המבצעת שליחויות משפטיות עבור ציבור עורכי הדין, תחזיק שליחים שיהיו רציניים, יסודיים ואדיבים. השליחים צריכים לדאוג, שהמסמכים יגיעו לנמען באופן אישי בהתאם להנחיות בחוק. זו הסיבה, כי חברת ג'ינג'ו שליחויות, עומדת בכל הקריטריונים הללו, כאשר היא שומרת על דיסקרטיות רבה. השליחים בג'ינג'ו שליחויות, יודעים מה יש להחתים על המסמכים המשפטיים וזאת על פי ההנחיות המפורשות של משרד עורכי הדין. מדובר על עבודה במשרה מלאה ויש להקצות תקציב מיוחד. השליחים בחברה, עובדים באופן יסודי וזריז כך שהמסמכים המשפטיים, מגיעים בזמן לידיים הנכונות. השליחים של חברת ג'ינג'ו שליחויות, מודעים לעובדה, כי התנהגותם והתנהלותם, מייצגות את שמם הטוב של עורכי הדין. בין השאר, תוכלו גם למצוא אצלנו שירותים כמו: שירות שליחים בין עירוני, שליחויות לעסקים, משלוחים לאתרי סחר ועוד.
כללים לבחירת שירות שליחויות לעורכי דין | פירוט הכללים | איך הכללים תורמים לעבודה מקצועית של חברת המשלוחים |
---|---|---|
שירות אדיב | זהו פרמטר שלא כולם נותנים לו חשיבות יתרה. למעשה שירות אדיב יכול להשפיע על יעילות משרד עורכי הדין. הלקוחות ובתי המשפט המקבלים מהשליח את המסמכים אינם מודעים לכך כי חברת שליחויות לעורכי דין היא גוף חיצוני שאינו קשור למשרד עורכי הדין. שליח לא סבלני ולא אדיב עלול ליצור תחושת אי נוחות אצל המקבלים העלולה להשפיע על החלטתם האם להשתמש בשירותיו של עורך הדין פעם נוספת. על מנת למנוע מצבים של אי נעימות חשוב לבקש לפגוש את השליחים ולהתרשם מיכולתם המקצועית לבצע את המשימה שמוטלת עליהם. | אדיבות השליחים היא אדיבות משרד עורכי הדין עצמו. אדיבות ושירות טוב מראים מקצועיות |
תמיכה | פרמטר נוסף הוא התמיכה של חברת שליחויות לעורכי דין והיכולת שלה לפתור תקלות. עורכי דין יכולים לבצע עשרות או מאות משלוחים ביום. בחירה בחברת משלוחים טובה ומומלצת אינה ערובה לשליחות מהירה. ישנן תקלות שאינן בשליטת חברת המשלוחים למשל כמו פקקי תנועה בשעות העומס, נהג חולה שאינו יכול להגיע לעבודה ולא הודיע על כך מוקדם יותר או משאית עם גלגל תקול. על חברת המשלוחים לשקף למשרד עורכי הדין את התקלות ולעמוד איתו בתקשורת רציפה עד לפתרון התקלה. לעיתים על חברת השליחויות להפעיל שיקול דעת על מנת למצוא פתרונות בזמני לחץ. | תמיכה ומיומנות לתת פתרונות גם במקרים מורכבים היא מראה על מקצועיות חברת השליחויות |
פריסה רחבה | פעמים רבות עורכי הדין צריכים למסור מסמכים מחוץ לעיר ולכן חשוב לוודא כי לחברת השליחויות יש שירות בפריסה ארצית. | שירות בפריסה ארצית מראה על מיומנות ומקצועיות החברה |
מהימנות ומוניטין בתעשייה | חשוב לחפש חברת שליחויות שיש לה ניסיון מוכח בתחום. חברות שליחויות רבות מחזיקות אתר אינטרנט שבו יש ביקורות על השירות שלהן מלקוחות מרוצים כמו כן אפשר גם למצוא תגובות על חברות המשלוחים ברשתות החברתיות כך תוכלו להיות בטוחים כי המשלוחים יגיעו ליעדם בהצלחה. | נסיון, ותק ומוניטין תורמים לשקף את מקצועיות חברת השליחויות |
שאלות ותשובות בנושא שליחויות לעורכי דין:
איך ניתן לשלוח מסמכים באמצעות שליחויות לעורכי דין בצורה מהירה ונוחה?
כדי לבצע שליחויות לעורכי דין של מסמכים בצורה מהירה ונוחה, ישנן כמה אפשרויות שעשויות לעזור לכם:
1. שליחת מסמכים בדואר אלקטרוני: השימוש בדואר אלקטרוני הוא הדרך הרווחת והמהירה ביותר לשלוח מסמכים. אתם יכולים לסרוק או לצלם את המסמכים שלכם ולשלוח אותם באמצעות הדואר האלקטרוני של עורך הדין. דבר זה יחסוך לכם את ההמתנה לאיסוף ויחסוך במחירים במעמד הזמנת המשלוח.
2. שירותי עננים: אתם יכולים להשתמש בשירותי עננים, כמו דרופ בוקס או גוגל דרייב, להעלאת המסמכים שלכם ולשתף אותם עם העורך דין שלכם. אתם יכולים לשלוח לו אישור לגישה לתיקייה שבה המסמכים מאוחסנים ועורך הדין יוכל לעיין במסמכים המבוקשים.
מהם האמצעים הנפוצים למשלוח מסמכים באמצעות שליחויות לעורכי דין?
כאשר מדובר בשליחויות לעורכי דין של מסמכים, ישנם מספר אמצעים נפוצים שניתן להשתמש בהם. הנה כמה מהאמצעים הנפוצים:
1. דואר או שליח: השימוש בשירותי הדואר או שליח הוא אחד האמצעים הנפוצים והבטוחים ביותר למשלוח מסמכים לעורכי דין. באמצעות שליח, ניתן להבטיח את איסוף ומשלוח המסמכים באופן מהיר ובטוח.
2. פקס: אחד מהאמצעים הנפוצים ביותר למשלוח מסמכים הוא באמצעות שליחת פקס. באמצעות פקס ניתן לשלוח מסמכים באופן מהיר לעורך דין. כיום מכשירי הפקס מאפשרים שליחת מסמכים באיכות גבוהה.
איך ניתן לוודא שהשליחויות לעורכי הדין התבצעו בהצלחה?
כדי לוודא שהמשלוח התבצע בהצלחה, ניתן לבדוק לפי השלבים הבאים:
1. מעקב אחר המשלוח: ניתן לבדוק את מספר המעקב של המשלוח שניתן בעת ביצוע ההזמנה ולראות את המידע העדכני באתר חברת השילוח.
2. אישור קבלה: במידה והמשלוח התבצע באמצעות שליח למשרד עורכי דין או חברת שילוח, ניתן לבדוק את אישור המסירה. בדרך כלל, יש לוודא שהחתימה באישור הקבלה מתאימה לשמו של המקבל.
3. שירות לקוחות – בכל שאלה האם המשלוח נמסר ליעדו ובמידה ולא באיזה שלב נמצא כרגע, ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות לקבלת מענה על מצב המשלוח ומיקומו.
מהי עלות שליחת מסמכים באמצעות שליחויות לעורכי דין?
עלות שליחת מסמכים באמצעות שליחויות לעורכי דין יכולה להשתנות בהתאם למספר פרמטרים, כולל מרחק המשלוח, משקל המסמכים, ועלויות השילוח של חברת השילוח הנבחרת. מומלץ לפנות לחברת השילוח שבה ברצונכם להשתמש למענה על שאלת העלויות כדי לקבל את העלויות המדויקות ביותר ואת המידע העדכני.
אילו הנחיות נדרשות בעת שליחת מסמכים באמצעות שליחויות לעורכי דין?
כאשר מעוניינים לשלוח מסמכים באמצעות שליחויות לעורכי דין, ישנן הנחיות בסיסיות שמומלץ לעקוב אחריהן. הנה כמה מהן:
1. עמדו בדרישות המשפטיות: ודאו שהמסמכים שאתם שולחים עומדים בדרישות החוק והלכויות המשפטיות. ודאו שהתביעה או התשובה מוגשת בצורה חוקית ובהתאם לנהלי הבית של בית המשפט.
2. חשוב לדווח לעורך דין על כל העניינים: הבהירו לעורך הדין את כל הנתונים, העדויות, המסמכים והרעיונות החשובים לתהליך המשפטי. מנעו מידע מיותר מעבר לנושאים ההכרחיים מאחר וזה עשוי להשפיע על התוצאה המשפטית.
3. יציבות במידע: ודאו שהמידע שאתם מעבירים יציב ונכון. השתמשו במסמכים תומכים.